Dit jaar hebben we met koningsdag weer op de koningsmarkt in Oosterhout gestaan. Het was een leuke en drukke dag.

Zoals gewoonlijk zijn we weer druk bezig geweest met het bakken en verkopen van onze overheerlijke pannenkoeken. Ook voor een bakje koffie of thee kon je weer bij ons terecht. Voor de jongere kinderen hadden we een paar spelletjes waaraan ze konden deelnemen, natuurlijk helemaal in het waterscouting thema.

Er was weer veel belangstelling voor onze kraam, dus we kunnen terugkijken op een geslaagd evenement.

Onze waterscouts hebben op koningsavond weer geassisteerd met het afwerken van alle kraampjes in het park. Met zijn vieren hebben we die nacht ook toezicht gehouden in het park. Zo dragen we ieder jaar ook ons steentje bij voor het oranjecomité.